joi, 19 februarie 2015

„Allegiant” de Veronica Roth



        Hello! Știu, săptămâna trecută am început să vorbesc despre „Lorien Legacies”, dar mi-ar plăcea să termin de vorbit despre seria „Divergent” până una alta, căci mai am două articole (două cu acesta de față) de scris despre serie momentan. Zic momentan căci n-am apucat să citesc micile povestioare care-au fost scrise pe lângă cele trei romane mari care-au definit firul principal al acțiunii.
        După ce-am terminat de citit „Insurgent”, eram curioasă de cursul acțiunii, cu atât mai mult cu cât nu mi-au plăcut minciunile lui Tris.
        Ce mi-a plăcut în acest al treilea volum:

  • noile dezvăluiri legate de experimentele din câteva centre;
  • ce a făcut mama lui Tris;
  • evoluțiile lui Caleb și ale lui Evelyn;
  • relația dintre Christina și Four.





        Ce nu mi-a plăcut la acest roman:
  • cele 2 morți absolut fără niciun sens (vă las pe voi să citiți cartea ca să vedeți despre cine e vorba);
  • schimbările de comportament și ideologice ale lui Tobias;
  • faza cu înscenările morților mai multor divergenți;
  • Nitta (o să vedeți cine e acest personaj dacă citiți cartea);
  • faptul că Uriah consuma atât de mult alcool.

        Cam atât am avut de spus despre carte.


Niciun comentariu: