vineri, 9 ianuarie 2015

Anunț


        Știu, a cam trecut ceva timp de când am încheiat perioada destinată celor 3 sondaje sau chestionare pe care vi le-am adresat, în speranța de a găsi 3 subiecte de recenzie pe acest blog. Iar acum urmează să vă informez asupra rezultatelor acestor chestionare, însă, mai întâi, aș vrea să spun câteva cugetări personale despre rezultatele acestora:

  •  m-a mirat să observ că operele doamnei Meyer au reușit să obțină un singur vot din totalul celor 23 de voturi 
  •  de asemena, m-a mirat puțin popularitatea cărților domnului Coelho, care ar fi câștigat chiar 2 sondaje (după părerea mea), dacă nu i-ar fi luat fața o carte a cărei ecranizare e la modă momentan 
  •  de asemenea, mă declar încântată de faptul că unele opere, deși sunt destul de vechi și au un anumit farmec din acest motiv, mai au susținători puternici, și o să vedeți imediat despre ce operă în mod special vorbesc 
  • am mai observat că Dan Brown a cam ieșit din lumina reflectoarelor deși are la activ nu mai puțin de 4 volume din seria „Robert Langdon” 


         Cu acestea fiind spuse, iată cei trei câștigători și datele la care vor fi publicate recenziile câștigătoare:
 => Câștigătorul primului chestionar este: „Hobbitul” de J.R.R. Tolkien. Recenzia va apărea în cursul zilei de 15 ianuarie 2015.
=> Câștigătorul celui de-al doilea chestionar este: „Alchimistul” de Paulo Coelho. Recenzia va apărea în cursul zilei de 29 ianuarie 2015.
=> Câștigătorul celui de-al treilea chestionar este: „Mândrie și prejudecată” de Jane Austen. Recenzia va apărea în cursul zilei de 5 februarie 2015.

        În încheiere, doresc să vă mulțumesc din suflet pentru implicarea în viața acestui blog și vă promit că acestea nu vor fi singurele chestionare cu care voi încerca să intru în legătură directă cu voi, cititorii mei.


        P.S.:Dacă cineva mai dorește recenzia vreunei cărți, vă invit să îmi lăsați titlul și autorul într-un comentariu la această postare. Vă mulțumesc anticipat!

Niciun comentariu: