joi, 5 martie 2015

Câteva idei despre seria „Divergent” de Veronica Roth

       Cred că titlul definește destul de exact ideea postării, căci am o grămadă de lucrușoare în cap despre seria „Divergent”, pe care o să le înșir așa, cu puncticele:

  • mi se pare că împărțirea pe facțiuni ale oamenilor e chiar o idee mult prea comună;
  • iarăși, faza cu manipulările genetice mie mi s-a părut foarte trasă de păr;
  • situația cu cei lăsați înafara experimentelor m-a lăsat destul de nelămurită;
  • de asemenea, nu mi-a plăcut trădările succesive ale lui Claeb;
  • nu mi-a plăcut nici de personajul lui Marcus Eaton, mie mi s-a părut un porc și jumătate și un manipulator;
  • de asemenea, consider că personalitățile lui Evelyn și ale Nittei sunt destul de duse la extrem;
  • cum cred că vi-ați dat seama deja, nu mi-a plăcut deloc evoluția lui Tris din „Insurgent”, s-a folosit de prea multe minciuni;
  • Jeanine Matthews mie mi s-a părut a avea un comportament maniac la adresa divergenților, ceva în genul lui Hitler cu evreii;
  • sunt foarte nelămurită de ce au trebuit să moară părinții lui Tris și nu Marcus și Peter, de exemplu?
  • de asemenea, de ce au trebuit să moargă în „Allegiant” Tris și Uriah?

Niciun comentariu: